ביטול עסקה באתר האינטרנט

 קודם כל, אנחנו מצטערים לשמוע שהחלטתם לבטל את ההזמנה, רצינו לעדכן שאין שום בעיה לבטל עסקה שעשיתם באתר.

ביטול עסקה באתר האינטרנט

חברת אקסטרה אנדרוור בע"מ (להלן "החברה") מביאה לידיעת הלקוח כי בהתאם להוראות  חוק הגנת הצרכן , התשמ"א 1981 (להלן "חוק הגנת הצרכן"), קיימת לצרכן הזכות לבטל את  העסקה לרכישת מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט של החברה וזאת בהתאם להוראות  ולתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן (להלן: "ביטול עסקה")

ביטול עסקה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט יכולה להינתן באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה וזאת במסגרת תקופת הביטול, אשר תכלול שם מלא, מספר ת"ז של הלקוח ופרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל, ואם נמסרה הודעה בע"פ - פרט מזהה נוסף לדרישת החברה ,וזאת בכל אחת מהדרכים לביטול המפורטות להלן (להלן "הודעת ביטול")

  • באמצעות טופס צור קשר באתר בוניטה דה מאס צרי קשר 
  • בהודעה בעל פה בכל אחת מחנויות רשת בוניטה דה מאס.

  • בדואר רשום, לכבוד אקסטרה אנדרוור בע"מ, שירות לקוחות בוניטה דה מאס, רחוב יצחק בן צבי 12, ראשון לציון.

  • בדואר אלקטרוני, לכתובת office@bonitademas.co.il 

  • באמצעות טופס ביטול עסקה המופיע מטה
  • או בקישור הייעודי המופיע בעמוד הראשי של אתר האינטרנט תחת הכותרת "ביטול עסקה".

טופס הודעה לביטול עסקה

השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה